четвер, 29 жовтня 2020 р.

Нетрадиційний урок гімнастики з елементами степ- аеробіки на уроці фізичного виховання».

 Тема: «Нетрадиційний урок  гімнастики з елементами степ- аеробіки на уроці  фізичного виховання».

Мета уроку:

Показати учням привабливість і доступність нетрадиційного виду гімнастикою; формувати рухову активність , розвивати фізичні якості;

зміцнювати організм.

Завдання:

1.Закріплювати вміння виконувати вправи комплексу степ-аеробіки та вміння учнів ритмічно рухатися відповідно до характеру музики.

2. Розвивати уважність, координаційні здібності, гнучкість засобами гімнастики, спритність та швидкість в рухливих іграх, загальну витривалість, відчуття рівноваги, орієнтування в просторі.

3. Виховувати морально-вольові якості: витримку, увагу, зосередженість, наполегливість у досягненні позитивних результатів, почуття доброзичливого ставлення до товаришів.

Тип урокуНавчально-тренувальний.

Місце проведенняспортивний зал.

Метод организаціїПоточний, фронтальний, груповий, індивідуальний.

Обладнання: степ-платформи, USB-колонка, музика для заняття на степ-платформах, куточок настрою.

 

Зміст уроку

Дозування

ОМВ

                 Підготовча частина уроку

1. Шикування в шеренгу. Гармонізація простору.

Всі зібрались? Всі здорові?

Бігати, гратися готові?

Ну, тому часу не гаймо,

Фізкультуру починаймо!

 

2. Привітання, ЧСС.

3. Повідомлення завдань уроку, інструктаж з ТБ.

Історія степ-аеробіки

Степ-аеробіка з'явилася в 90-х роках і швидко завоювала популярність. Один з найбільш популярних видів аеробіки, застосовуваний більш ніж в 40 країнах світу. Цей вид аеробіки був винайдений американкою Джин Міллер, відомим фітнес-інструктором. Один раз після травми коліна, щоб швидше привести ногу в робочий стан, Джина як тренажер стала використовувати... сходи ґанку свого будинку. Ритмічні підйоми й спуски по сходам дали такий чудовий результат, що вона негайно приступилася до створення на основі свого домашнього реабілітаційного комплексу нового виду аеробіки, що одержав назву «степ-аеробіка». До речі, наукові дослідження, проведені американськими вченими, показали, що степ-аеробіка зміцнює серцево-судинну систему.

4. Стройові вправи:повороти на місці, стройовий крок.

5. Різновиди ходьби: «змійкою»

- на носках, на п’ятках,

- з пяти на носок,

- на зовнішніх, внутрішніх частинах стоп,

- напівприсядки;

- з переступанням через степ;

- з наступанням на степ.

6. Різновиди бігу: «змійкою»

- рівномірний;

-із закиданням гомілок назад,

-з високим підніманням стегна;

-з приставними кроками;

-повільний біг з переходом на ходьбу.

7. Перешикування по 3.

 

Основна частина.

Комплекс степ-аеробіки.

1.п.- ноги разом, руки попереду. Спортивна ходьба на місці,долоні рук почергово піднімати та опускати.

2.В.п. – основна стійка.1- крок вправо,2 - приставити ліву ногу,

3-4- те саме вліво,приставляючи праву ногу.

3. В.п.- ноги разом, тулуб нахилений до степ-платформи.

1-2торкнутися правою рукою до степу, повертаючи тулуб вліво,

3-4 те саме  лівою рукою, повертаючи тулуб вправо.

4.В.п.—основна стійка.

1- торкнутися носком правої ноги до степу, хлопок руками попереду тулуба; 2 –в.п.

3- торкнутися носком лівої ноги до степу, хлопок руками позаду тулуба; 4 – в.п.

5.В.п- основна стійка, руки на поясі.

1- пятку правої ноги ставимо на степ, 2- в.п.

3- пятку лівої ноги ставимо на степ, 4 –в.п.

6.Вправа «Бейсікстеп»

В.п.- основна стійка.

1- крок правою ногою на степ,руки вперед,

2 -приставити ліву ногу, схрестити руки до плечей;

3-4 –повернутися у в.п.

7. Вправа «Галочка»В.п.- основна стійка.

1-крок правою ногою в правий кут степу, права рука вгору;

2-крок лівою ногою в лівий кут степу, ліва рука вгору;

3-правою ногою стати на підлогу,

4- в.п.

8.Вправа «Крок- коліно»

В.п.-основна стійка.

1- правою ногою робимо крок у лівий кут степу,

2 –ліву ногу, зігнуту в коліні, підтягнути до тулуба.

3-4 те саме лівою ногою.

9.Вправа «Торкання»

В.п.-основна стійка.

1- правою ногою робимо крок у лівий кут степу,

2 - торкнутися носком лівої ноги степу

3-4  повернутись у в.п.

5-6 те саме лівою ногою, торкнутися носком правої ноги степу,

7-8 –в.п.

10.В.п –основна стійка.

1-2 крок на степ правою ногою,приставити ліву,

3-4- зійти зі степу вперед і обійти з правого боку платформу,

5-6 крок на степ правою ногою,приставити ліву,

7-8- зійти зі степу вперед і обійти з лівого боку платформу.

11. Вправа «Лебідь».

В.п- ноги разом на степі.

1-2- випад правою ногою вправо,     3-4- в.п.

5-6- випад лівою ногою вліво,           7-8-в.п.

12.  Ходьба на місці.

13. Вправа «Нахили вперед»

14. Вправа «Велосипед»

Відновлення дихання. ЧСС.Перешикування.

Основ

Проведення естафет з використанням степ-платформ.

1.Біг «змійкою» навколо степів.

2.Стрибок через степ-платформу.(Вправа «Кенгуру»).

3.Пересування приставними кроками з допомогою рук навколо степів.(Вправа «Павучок»).

 

4.Стрибки на обох ногах ,почергово стрибати на степ, зі степу.(Вправа «Зайчик»).

5.Перемінний боковий стрибок через степ-платформу.

 

 

Рухлива гра з використанням степ-платформи «Циркові конячки».

Заключна частина.

1. Шикування.

2. Вправи на відновлення  дихання.

3. Вимірювання ЧСС за 10 с.

4. Вірші про здоровя

1.Здоров’я — основа усього на світі,

2.Здоровими бути бажають всі діти,

3.Для цього потрібно щоденно вмиватись,

4.Робити зарядку і тепло вдягатись.

5.Себе гартувати водою і сонцем.

6.І солодко спати з відкритим віконцем.

7.Головне — здоровим бути —

8.Це потрібно всім збагнути!

9.Бо як є здоров’я й сила,

10.То весь світ людині милий.

5.Організований перехід до класу.

7 хв.

1 хв

 

 

 

 

 

30 с.

30 с.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

2 хв

 

 

 

 

 

 

1 хв

 

15 хв

8 хв

8 разів

 

8 разів

 

 

8 разів

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

8 разів

 

 

 

8 разів

 

 

 

8 разів

 

 

 

 

 

 

 

8 разів

8 разів

8 разів

 

 

3 хв

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 4 хв

 

 

 

 

 

 

3 хв.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Перевірити зовнішній вигляд учнів, самопочуття

В шеренгу.

 

 

 

 

 

 

Чіткість виконання команд

Руки вгору.

Руки за головою.

Руки на пояс.

Руки на пояс.

Збільшити дистанцію. Темп повільний.

Темп середній. Слідкувати за зовнішніми ознаками втоми.

Зберігати дистанцію. Слідкувати за правильністю виконання вправ.

 

 

 

 

Під музику.

Вправи виконувати перед степами.

 

Руки попереду.

 

Долоні рук торкаються і відвести в сторони.

 

Тулуб нахилений, долонею торкатися  до платформи.

 

 

 

Тулуб, спина прямі, голова піднята.

 

 

 

Руки розвести в сторони.

 

 

Слідкувати за одночасною роботою рук та ніг.

 

 

Руки по черзі піднімати та опускати.

 

 

Під час кроку вся ступня повинна стояти на платформі.

Зігнуту ногу підтягнути до тулуба.

Руки догори.

 

 

Руки вгору, хлопок над головою.

 

 

 

 

Обходячи степ,  одна рука направлена в сторону, друга на поясі.

 

Руки розвести в сторони.

 

 

 

 

 

1-2 вдих,3-4 видих.

В 3 колони.

Естафета проводиться з метою фізичного розвитку.Біг зигзагоподібний, руки зігнуті в ліктях.

 

Тулуб нахилений, почергово переставляти руки та ноги по підлозі.

Страхування учнів. Виконувати  вправу за командою вчителя.

Коло зі степів це циркова арена. Діти бігають навколо степів  з високим підніманням колін, і коли зупиняється музика займають степ(степів  на 2-3 менше кількості дітей). Гра повторюється.

 

 

В шеренгу.

1-2 вдих, 3-4 видих.

 

 

Немає коментарів:

Дописати коментар